3 lutego 2013

Ruszkowo. Odcinek 3

7 kilometr.

Przejazd przez linię kolejową niezelektryfikowaną jednotorową Nasielsk - Sierpc. Czy wywalczone czas temu przez entuzjastów komunikacji szynowej przywrócenie ruchu na tej linii przetrwa nadchodzącą masakrę na kolei?


A przecież sporo już zawdzięczamy sprawnej interwencji szynobusu tej właśnie relacji!


Zespoł Queen ma w dorobku między innymi dwa hity: „I'm in Love with My Car” oraz „Bicycle Race”.
Mógłbym zmiksować je, by powstała piosenka „I'm in Love with My Bicycle”. Bo i trochę w tym prawdy: to było uczucie od pierwszego wejrzenia (w sklepie), a po wielu latach wspólnych tras tylko urosło. Jest po prostu jak dla mnie skrojony. Nie rozumiem, jak niektórzy cykliści mogą jeździć z tyłkami powyżej głów. Albo bez błotników…
Atoli nie jestem dobrym panem dla metalowego rumaka: nie zaprzątam sobie głowy elementarną jego konserwacją i rumak nie jest już tak sprawny, jak u zarania swych dziejów. 


W każdym razie, „Car race” – w żadnym wypadku.






9 komentarzy:

  1. Rozczulający ten ostatni landszafcik. Wolę jednak linie zelektryfikowane. A o rumaka trzeba dbać, żeby się nie rozkraczył 50 km od domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, ostatnie foto bardzo fajne. Ja o swój rower też nie dbałem (ale to raczej z braku sympatii do niego) i cholera się popsuć nie chciała w ogóle. Nawet guma w oponach nie sparciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie rozczula drugie zdjęcie ;-)
    no i na pierwszym i ostatnim - krzyż św. Andrzeja, czyli znak G3 przybity do żerdzi.
    ciekawe, że po drugiej stronie jest zwykły znak 'stop'.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany, a u mnie za oknem szaro, buro i ponuro... To sobie przynajmniej u Ciebie pogodne zdjęcia pooglądam :)
    Wiatraczek też niczego sobie.
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas teraz nie lepiej. dlatego oddaję energię i ciepło naładowane do psychokondensatorów wiosną i latem ;-)

      Usuń
  5. Jak widzę zarośnięte torowisko, to jestem pełen obaw. W wielu miejscach Polski, gdy tylko przestały jeździć pociągi, to miejscowi w kilka tygodni rozkręcili całe torowiska i ... jak kamień w wodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam jeszcze pociągi jeżdżą. ale do PKP przyszło nowe kierownictwo - ludzi, którzy nie mają pojęcia o kolei, za to o ekonomii, żeby "uzdrawiać" sytuację finansową. jak? likwidując takie lokalne połączenia i wyprzedając zasoby nieruchomości.

      Usuń
  6. Jako że ansambl Queen jest jednym z mych ulubionych spróbowałem wyobrazić sobie miks tych dwóch numerów no i wyszło mi "Breakthru'" ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...