19 lipca 2014

Krzemieniec

















12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię słowo "Krzemieniec", szlachetnie brzmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzemieniec na dodatek, jak widać, miejscami pasiasty.

      Usuń
  2. Przy pewnej dozie (nie)szczęścia można by użyć tych schodów jako ruchomych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lecz tylko w dół.

      Usuń
    2. Chyba taki ruchomy (w dół) typ schodów to tam tradycja http://www.nawolyniu.pl/zdjecia/krzemieniecki/39.htm

      Usuń
    3. widać, stara tradycja. chociaż logiką schodów ruchomych jest raczej jazda w górę.

      Usuń
  3. Też fociłem te schody – piszę nie dla przechwałek, a dla kolejnego wskazania konfundujących osobniczych podobieństw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fociłem? co to za knajacki język?

      Usuń
    2. A jak się mówi? Fotczyłem?

      Usuń
    3. "fotografowałem", względnie "robiłem zdjęcia".

      Usuń
  4. Ajajaj, ale łowickie pasiaki! W Krzemieńcu! Nasi tam byli czy jak?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...