23 stycznia 2012

Elegancja Francja


15 komentarzy:

  1. AFE. Jedna z paskudniejszych stacji metra jakie widziałem. No, ale przynajmniej metro jeździ.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasz kanał pod Wisłą jest ładniejszy ;)

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mówią, że nasze metro to porażka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z innej beczki;
    podpowiedz, jak wpisać w komentarzach 'ukryty' i aktywny link - tak, jak u mnie pod wpisem o Starachowicach - czego nie wiem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Usuwanie plam przy użyciu wywabiaczy, często pozostawia obwódki, dlatego bezpośrednio po wywabieniu zaleca się wysuszenie tego miejsca nie za gorącym powietrzem z suszarki do włosów. Usuwanie plam przy pomocy rozpuszczalnika, powinno być wykonane dokładnie. Zwracaj uwagę na to, by i on sam był dokładnie usunięty, w przeciwnym wypadku naokoło odplamionego miejsca utworzy się zaciek , czyli tzw. otoczka. Powstawaniu otoczki zapobiega zwilżanie materiału naokoło plamy wodą. Jeśli żaden ze sposobów na usuwanie plam nie pomógł, można spróbować nanieść na plamę pastę do zębów, dać wyschnąć, a następnie wyszczotkować. Pasta do zębów jest również dobrym środkiem na usuwanie plam.

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że jesteś ekspertem. jakieś rady w zakresie leczenia szkarłupni?

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkarłupnie najlepiej owinąć kocykiem, dać witaminę i włączyć film na dvd, ale unikać programów informacyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  8. ha, mam Cię! podejrzewałem, że to wszystko wyssane z palca, teraz mam dowód. jeżowce pod kocykiem? rozgwiazdy przed telewizorem? strzykwa łykająca pigułki?
    każdy może udawać znawcę, ale kłamstwo - ma krótkie macki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znajoma pijawka powiedziała mi, że jak ją strzyka w uchu to faktycznie nie telewizor, ale Złote Przeboje.

    OdpowiedzUsuń
  10. no tak... a co mówi lekarz?

    OdpowiedzUsuń
  11. A co, nie słychać? Uuu, to i laryngolog się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie Marcinie, te głosy słyszysz tylko Ty.
    chyba pora, byś odwiedził p r a w d z i w e g o lekarza...

    OdpowiedzUsuń
  13. Po takiej diagnozie jestem już stuprocentowo przekonany, że wszystko ze mną w porządku. Ale dziękuję za troskę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...