27 kwietnia 2016

Dieta cud (curiosa)

U zarania naszego hałsholdu powstała koperta opatrzona napisem curiosa. Gromadzono tam wycinki co lepszych fragmentów z gazet i czasopism, niezwykłe ulotki i tym podobne druki akcydensowe. Gromadzenie nie było konsekwentne i wkrótce ustało. Koperta zaś co jakiś czas, zazwyczaj przy okazji większych porządków, wypływa na wierzch i wówczas następuje kolejny moment napawania się jej zawartością...

Niepostrzeżenie jednak człek przeszedł na doraźne i niesystematyczne zbieractwo curiosów (jak kto woli: kuriozów) internetowych. Nie zalicza się tu do nich oczywiście tzw. memów, śmiesznych obrazków i takich filmików - to wszak osobna kategoria. Zalicza się osobliwości, które są osobliwe w sposób niezamierzony. Przykład takiego curiosum (jak kto woli: kuriozum) poniżej.


Sic! (a może: sick! ?)
Obiecuję, że w następnym wpisie wyblożę dla odmiany coś pięknego.





21 komentarzy:

  1. O ja! Mam też takową teczuszkę, zasypaną toną kurzu, z podobnymi curiosos. Ciekawe, czy kiedyś będę miał czas ją odkurzyć i przejrzeć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taką teczuszkę miał też Stan Tymiński, ale i on nie miał czasu.

      Usuń
    2. On miał zdaje się czarną i z nią paradował publicznie. Reszta się zgadza ;-)

      Usuń
  2. Dr Graal: "Czeka cię podróż do Krainy Oz"
    (ozstrukcji)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle odwołań kulturowych w tak krótkim sloganie.
      a wystarczyłoby "jedz TO".

      Usuń
  3. Zdecydowanie sick! A nawet krejzi.

    Witkacy takie zbiory nazywał "mała rzygowniczka".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko tak apetyczne mam wśród kuriozów...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. gdyby nie napisano "jedz to", można by pomyśleć, że ów obiekt po prostu odbiera apetyt i dzięki temu się chudnie ;-)

      Usuń
  5. Ja wiem, co to jest, ale.. NIEEE. To tak na serio? Serio, serio? Ja pierdziu. No, kuriozum jakieś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak? brawo. ale NIE MÓW. nie chcę wiedzieć...

      Usuń
  6. Jak to zjesz, nie zjesz już niczego więcej. I co? Nie działa?

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam taki folder, u mnie nazywa się "kurioza visual".

    OdpowiedzUsuń
  8. E tam. Dieta cud nie istnieje :D Takie jest moje zdanie. Ale co oddać muszę dieta u Michała Wrzoska przy dorzuceniu do tego odpowiednich ćwiczeń może naprawdę wiele zdziałać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, nie wiem. skorzystałem z tego i dostałem siedmiotygodniowej sraczki.

      Usuń
  9. Moim zdaniem jeśli chodzi o na prawdę skuteczne diety, warto jest tutaj wspomnieć także o cateringach dietetycznych tego typu https://www.lightbox.pl/catering-dietetyczny-warszawa. Sam korzystam z niego od jakiegoś czasu i na prawdę widać efekty. Do tego posiłki sa tanie i róznorodne więc nie ma obawy, że się szybko znudza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wątpię. po czymś takim miałem wysypkę, refluks, łysienie plackowate i złapano mnie bez biletu w tramwaju.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...