W wydaniu retro ląs i bąs ma swój urok. W nowoczesnym niekoniecznie. Zawsze mnie zastanawia czy to samo będą mówić ludzie za lat kilkadziesiąt o naszych dzisiejszych ląsach i bąsach.
Marcin -> zgadza się. jeśli jest CZYM lḁsować - wtedy OK :-) ciekawe też, czy w przyszłości będzie się otaczać opieką konserwatorską np. zabudowę Kabatów.
Sebik -> nie wiem :-) widać, oryginalnych nie dowieźli.
W wydaniu retro ląs i bąs ma swój urok. W nowoczesnym niekoniecznie. Zawsze mnie zastanawia czy to samo będą mówić ludzie za lat kilkadziesiąt o naszych dzisiejszych ląsach i bąsach.
OdpowiedzUsuńMyśle, że nasze dzisiejsze ląsy i bąsy nie dotrwają taki czasów, elektryka im siądzie i na obrazkach będzie można podziwiać ;)
UsuńPs. Chociaż tak się zastanawiam, czy za kilkadziesiąt lat też będą mówić, że nasze dzisiejsze rzeczy były porządnie zrobione ;)
Jaguar XK120 jak widzę. Ale co to za jakieś dziwne felgi i przeróbki? Fuj!
OdpowiedzUsuńNo właśnie - gdzie są szprychy? I co to za zagłówki paskudne? A fe!
Usuńwicie, od Was się o tych szprychach dowiedziałem. widzę też teraz, że i inny retromotor z serii ma dokładnie takie koła. co robić, takie o tempora.
UsuńMarcin -> zgadza się. jeśli jest CZYM lḁsować - wtedy OK :-)
OdpowiedzUsuńciekawe też, czy w przyszłości będzie się otaczać opieką konserwatorską np. zabudowę Kabatów.
Sebik -> nie wiem :-) widać, oryginalnych nie dowieźli.
Na pewno wpiszą Białołękę na listę UNESCO.
OdpowiedzUsuńA gdzież to tak się lḁsują?
OdpowiedzUsuńwszędzie, gdzie mogą...
Usuńkonkretnie - tu