20 listopada 2015

W mrokach złotego pałacu






16 komentarzy:

  1. Które naczynie pocałować, żeby księżniczkę odczarować? Trudny wybór, jedna tylko mozliwość;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pocałować:
      - lico ściany
      - ramię dźwigu
      - nogę stołu
      - czoło tramwaju
      - stopę inflacji
      ...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. widzisz tu kota? widzisz kołyskę?

      Usuń
  3. Emaliowany krąg... jakie jest datowanie tego znaleziska? Jeśli te szmelcowane czajniczki są sprzed ok. 2000 lat, to by rzucało nowe światło na technologie stosowane w mazowieckich dymarkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak Ty się wyrażasz?!

      Usuń
    2. A jak miał powiedzieć: w kopularkach?

      Usuń
    3. a propos lub nie: dużą wspólną pryczę środowisko koniarzy ochrzciło kopulodromem... zaabsorbowaliśmy to do słownika.

      Usuń
  4. Znajdź niepasujący element? Chodzi o czarną pokrywkę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tu właściwie z inną sprawą przyszłam, a tu co widzę?: Zdjęcie cudne! :) I nie wiem, co ładniejsze: kot czy naczynia :)
    Er, nie wiem, czy Ty się w to "bawisz", ale nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Jeśli masz ochotę na taką blogową zabawę, to zapraszam :) http://www.obiezyswiatka.eu/liebster-blog-award/
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to wzruszające wyróżnienie. jescze mnie takie w życiu nie spotkało.
      nie bawiłem się - z tego właśnie powodu - ale teraz to się chętnie zabawię.

      ja nie wiem co pożyteczniejsze - kot czy naczynia. :-)

      Usuń
  6. Oby mi nie dali takiego zdjęcia do interpretacji na rozmowie o pracę, meh.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...