12 sierpnia 2015

Pocztówki z Warszawy S02E10


9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ...kawiarnia o tej nazwie mogłaby się tam mieścić.
      ale wielki jest obszar gnuśności zalany odmętem.

      Usuń
    2. Brakuje mi tylko (na tej focie, bo w ogóle to mi nie brakuje) mojej pani od geografii, wylatującej na miotle przez komin.

      Usuń
    3. geografię lubiłem, bo wiedziałem, gdzie Wisła jest na mapie.

      Usuń
    4. Geografię jako przedmiot - tak. Natomiast z czterech nauczycielek tegoż dwóch serdecznie nie znosiłem. Ale ja często tak miałem. Było też odwrotnie - fizyka mnie męczyła okrutnie, ale babka była przemiła.

      Usuń
    5. z fizyki i z matmy byłem noga, ale z nauczycielami (licealnymi) poniekąd kolegujemy się do dziś.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...