21 lipca 2017

Ormiański Kamieniec

Wyblożyłem już byłem kiedyś pozostałości ormiańskiego kościoła w Kamieńcu Podolskim. Ponieważ jednak dobrego - lub pięknego, a choćby ładnego - nigdy dosyć, teraz, czyli obecnie, kilka ujęć z b. dzielnicy ormiańskiej tego niezwykłego miasta na końcu świata.






Co do ostatniego zdjęcia, to nie mogę się zdecydować, czy lepsze poziome, z ciężarówką, czy pionowe - bez. Wobec tego daję oba. W sumie więc więcej zdjęć niż pięć. Ale dobrego - lub pięknego, a choćby ładnego... itd.






9 komentarzy:

  1. Ładnie. A ekspozycja starożytności Podola ciekawa była?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zwiedzali my. niestety, czasu nie stało. gdyby tak mieć ze trzy dni w Kamieńcu...

      Usuń
  2. Tam jeszcze nie dotarłam. Ale kiedyś może...
    Piękna perełka na Twoich zdjęciach.
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie polecam, trudno się zawieść. no, ale co kto lubi... :-)

      Usuń
  3. Kamieniec Podolski kto według mnie najpiękniejsze miasto Zachodniej Ukrainy.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To u mnie za jakiś czas dla równowagi będzie Kamieniec Ząbkowicki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia, samo miasto również piękne. Na również piękne zdjęcia z dolnego ślaska i nie tylko zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie, niektóre miejsca na Śląsku i w okolicach trochę przypominają Kamieniec Podolski. może akurat nie Ząbkowicki, choć też jest tam zamek ("zamek"). pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...