24 sierpnia 2013

Zimowa ostroga





Droga na plażę nad Wisłą.






26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. raczej półwysep Labrador.

      Usuń
    2. Mnie dziś próbował ugryźć półwysep Kundel.

      Usuń
    3. ja na takiego mawiam elegancko: Nowokundland.

      Usuń
    4. A ja: pies rasy Candleburry.

      Usuń
    5. a, też ładnie :-)
      bo dotąd to o kotach znałem: Catbury.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. tak, ale o ile deski się zmieszczą, to już kijkami dziubać nie ma gdzie.

      Usuń
  3. Daj dla ochłody łyk zimnej wody, najs, najs, najs!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sierpniowa tęsknota za zimą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś nie tęsknię. były pod ręką, to wrzuciłem ;-)
      potęsknię pod koniec listopada.

      Usuń
  5. Zimowo cie naszlo?
    A mnie jesienne tesknoty dopadly, jakies takie powietrze dzis w Krakowie...
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doigrasz się, zobaczysz :-)

      Usuń
    2. Strzege sie, jak moge:-)

      Usuń
    3. żeby ustrzec się jesieni, już teraz zapadłbym w sen zimowy.

      Usuń
  6. Na jakiej wysokości? Bywałem zimą parę razy za Wałem Zawadowskim, tam, gdzie akurat Wisła zakręca i było to coś pięknego; największe mrozy, żywej duszy wokół, tylko śnieg, lód i miejscami zmarznięty piasek wystawał plackiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tia ... a ja żadnego zimowego kadru nie posiadam. Coś tam kiedyś próbowałam, ale marnie mi szło. Nie czuję zimy - chyba wcale. Może w tym roku podejmę kolejne wezwanie?
    Próbuję zabaw z bezkolorem na drugim blogu, ale hm. słabo mi idzie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam niczego nie próbuję. widzę widoczek, to naciskam guzik w aparacie. a potem mam czelność wystawiać to publicznie. może źle robię, nie wiem. ale przynajmniej zastrzegłem, że to "niepotrzebny blog".

      Usuń

    2. A ja nie naszam aparatu zimą. Bo mi rączki grabieją - brrr

      Usuń
    3. Rączki grabieją, ale warto.

      Usuń
    4. właśnie, a aparat można schować za pazuchą, albo do mufki.

      Usuń
    5. o tak, szczególnie dobrym pomysłem dla starszej pani jest mufka !

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...