14 sierpnia 2018

Warszawa Warszawa






15 komentarzy:

  1. Czyli i w jezyku wysokim, i w niskim jednako;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W zeszłym tygodniu byłem w Warszawie Warszawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też. nie ma to jak odpowiednia komunikacja... ;-(

      ciekawostka: jeszcze rok temu - Warszawa Warszawa była tylko Warszawą! kto płaci za zmianę tablic? pan, ja, społeczeństwo. tym bardziej, że na streetview tablic w ogóle jeszcze brak. a więc cały dramat rozegrał się w ciągu kilku ostatnich lat!

      Usuń
  3. Tu jest jej początek i koniec po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż to za moda z tą Warszawą bis? Dopiero co ją zoczyłem u lewrysza na bikestats.pl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż - kuriozum, tym bardziej, że, jak już wspomniałem wyżej, jeszcze w zeszłym roku była to pojedyncza Warszawa... ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...