17 stycznia 2018

Do nieśmiałych gości

Wiem, że wielu dotychczasowych Czytelników tego tu blogu wymarło od nudy. Specjalnie prowadziłem jednak z ciekawości nasłuch radarowy zaszczyceń ostatniego tekstu. I otóż zanim pojawił się pierwszy z komentarzy, wpis otwarto kilkadziesiąt razy. Nie musiało to być tyleż osób, rzecz jasna. Może tylko jedna wchodziła do mojej WKD kilkdziesiąt razy. Przyjmijmy jednak uśrednienie, a więc że było tych osób połowę mniej i każda zaglądała po dwakroć. Odliczmy jeszcze roboty: nadal zostaje kilkudziesięciu gości. I żaden z nich nie raczył zostawić komentarza, niechby i krytycznego (że nudy i kto to może czytać). Cóż więc mogę rzec tym osobom? Chyba tylko:
Nie znam na was hańby słowa!
Nie, że język mój ubogi,
Lecz że boską ludzka mowa!
Nadto piękna - czysta - święta,
Bo z anielskich krain wzięta -
By was nazwać po imieniu!
Ja bym rzucił w grzmiącym pieniu
Wam serc wszystkich wszechprzekleństwo!
I jak zemsty jędza wściekła,
Gnał was biczem żmij do piekła,
Starł wam z czoła człowieczeństwo!
Bladych, krwawych, skutych w pęta
Stawił w wieków sądnym kole...
itd.





11 komentarzy:

  1. Ja za siebie powiem, nie jestem niesmiala, tylko zakrecona/zdolowana, do wyboru, ze skutkiem widocznym, czyli jestem, a jakoby mnie nie bylo albo odwrotnie, mniejsza o.
    A Ty nie marudz, tylko pisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to piszę. a tamto, to był tylko pretekst, żeby gdzieś zamieścić to
      "I jak zemsty jędza wściekła,
      Gnał was biczem żmij do piekła"
      swoją droga, nie musisz się tłumaczyć, nie przede mną. aczkolwiek odgrażałaś się, że dodasz coś od siebie w ramach "ochrzaniania wszystkich"... '-)

      Usuń
    2. No i widzisz, dupa:( to znaczy nedza intelektualna, posucha emocjonalna, no dupa, dupa, dupa.
      Styczen, znacz.y

      Usuń
    3. A swoja droga, bez pretekstu, temat mozesz pociagnac;)

      Usuń
    4. dobrze, zatem ciągnę temat: dupa, dupa, dupa, DUPA!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. wiązką! ale na pieszczoty trzeba zasłużyć.

      Usuń
  3. IIiijjjjeszczejedeniiiijeszczzzczczzczeraaaaz

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...