2 sierpnia 2012

Autentyczny gargamel


Od architektury się nie ucieknie, nawet do kuchni, bo kuchnia też jest złożona z architektury.
A zatem: willa w "stylu międzynarodowym" sprzed stu lat z Grodziska Mazowieckiego. Nie powiem kto, co i kiedy, bo nie wiem. Obiekt przyuważony ḁ pasḁ. Cały w rozkwitłych bzach.
Widoczny kiepskostan: dach wieżyczki w kawałkach, okna zabite, dach zamęczony...


Spojrzenie bliższe na balkonik z secesyjną kratą.


Nie mogłem się powstrzymać i sztucznie nasyciłem zdjęcia fotosyntezą. Uwaga! Tak to czasem wygląda i w rzeczywistości.

Uratujmy zabytek! Proszę o wpłaty na konto, którego numer podaję w komentarzach. Gdy zbierze się odpowiednią kasę, można będzie willę kupić, wyremontować i ja tam zamieszkam.

NOWE: już wiem, kto, co i kiedy: stąd.





17 komentarzy:

  1. 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111 1111 1111 1111 1127

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyliłes końcówki?
      nie powinno być np. ...1112 albo ...1996?

      Usuń
    2. faktycznie, powinno być
      11 1111 1111 1111 1111 1111 1111 1111 1111 1111 1111
      czeski błąd...

      Usuń
  2. Nie chcieli przyjąć w srebrnikach, dlatego na razie musisz zamieszkać w Czarnym Kocie przy rondzie Babki Radosława.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z przyjemnością! na jakie nazwisko rezerwacja?

      Usuń
    2. Stevie Wonder. On tam wytrzyma.

      Usuń
  3. Ze srebrnikami to do banku ...

    Najlepiej Polskiego. Na Bielańską ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, no to ja niedługo wrzucę pałacyk (no, to skromnie powiedziane) w tem samem stylu, i to za jedyne półtora milyjona gotówką, czyli za tyle, co byle współczesna willa podstoliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te domki tyrolsko-mazowieckie, choć obce. Całe na zachód od Warszawy jest tym obsiane. Powojenne sześciany z pustaków były oczywistą odreakcją na ten fałszywy, niepolski styl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Służę groszem, ale bardzo proszę o 'koncik dla gości', z łazieneczką, ma się rozumieć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Astro -> słuszna teza. chłoporobotnicze kubiki miały zwyciężyć w klasowym boju burżuazyjne walce. i tanga. ale też chyba przegrały, i my razem z nimi...

    Ikroopka -> da się załatwić. tylko się zarejestruję jako gospodarstwo agroturystyczne ze specjalizacją hodowla bzu.

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja się piszę na cały etat! Zatrudnij mnie - please !!!!
    Będę latała na miotle wokół tej wspaniałej wieżyczki. Mogę czasami przysiąść na secesyjnym balkonie - a co:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ps- tak sobie myślę, żeby mnie ktoś opatrznie nie zrozumiał - jestem oczarowana miejscem. Ale skoro już zajęte i kasa płynie nie na moje konto :) ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...